Často kladené dotazy
Jak nakupovat
Jak dlouho trvá příprava mé objednávky?
Většinu produktů na eshopu se snažíme mít vystavené a k prodeji rovněž na prodejně, kde eshopové objednávky balíme. Většinou tedy balíme objednávku ihned po připsání platby a následně expedujeme do Zásilkovny. Pokud je potřeba šperk vyrobit, protože se zrovna vyprodala zásoba nebo jde o šperk personalizovaný, pak ho do výroby opět zařazujeme ihned po uhrazení v případě online platby a zpracování k odeslání trvá cca 2 pracovní dny.
Jaké jsou možnosti dopravy?
Šperky posílám výhradně přes Zásilkovnu. Můžete si zvolit doručení na výdejní místo Zásilkovny nebo doručení na adresu, což rovněž zprostředkovává Zásilkovna prostřednictvím kurýra. Pokud jste z Prahy, můžete zvolit i osobní odběr na prodejně na adrese Myslíkova 9.
Jak mi přijdou šperky zabalené?
Většinu šperků - náhrdelníky, řetízkové náramky, naušnice a prstýnky balíme do šperkových krabiček. Šňůrkové náramky balíme vždy na kartu a do celofánového obalu.
Šperky, které balíme do krabičky, balíme vždy zvlášť do krabiček, tedy pokud máte v objednávce více šperků, každý bude mít svou krabičku. Pokud jsou v objednávce šperky ze stejné kolekce, které tvoří set, automaticky je balíme do jedné větší krabičky jako set.
Šperky následně balíme do bublinkové obálky, objednávky s větším množstvím krabiček do recyklovaných krabic.
Jak dlouho trvá doručení od doby odeslání?
Objednávky odchází ze Zásilkovny vždy ráno v devět hodin a většinou jsou u Vás při variantě doručení na výdejní místo do 2 dnů. U doručení na adresu záleží doba dodání na aktuálních možnostech přepravce.
Co když mi šperk nesedí? - Náhrdelník či náramek je krátký/dlouhý?
Pokud vám šperk nesedí a potřebujete upravit jeho délku, nic se neděje, můžeme nám šperk poslat zpět (opět přes Zásilkovnu) a domluvíme se na úpravě délky.
Mohu šperk vrátit, nebo vyměnit?
Ano, na vrácení šperku máte ze zákona právo do 14 dnů od jeho zakoupení. Šperk nám prosím spolu s formulářem pro vrácení pošlete opět přes Zásilkovnu na výdejní místo.
Jak můžu vrátit zboží?
Pokud jste v zákonné lhůtě pro vrácení zboží, můžete nenošené a nijak nepoškozené zboží vrátit tak, že ho zabalíte v krabičce, ve které jste ho obdrželi do bublinkové obálky, či do nějaké krabičky a podáte ho na některém z podacích míst zásilkovny. Na balíček stačí napsat náš kód pro zpětné zásilky 93720334, nebo ho nadiktovat na místě, kde zásilku podáváte. Další informace naleznete v našich obchodních podmínkách.
Kdy můžu očekávat vrácení peněž za vrácené zboží?
Jakmile vrácené zboží přebereme a zkontrolujeme, že není nijak poškozené, vracíme částku za zboží na Vámi uvedený bankovní účet na přiloženém formuláři, který naleznete v obchodních podmínkách. Proces vyzvednutí, kontroly a vrácení platby může trvat až 14 dní.
Jak můžu reklamovat zboží?
Jestliže se vám s vaším oblíbeným šperkem něco stalo, můžete se na nás určitě obrátit. Prosím, chovejte se ke svým šperkům s láskou. Jak o ně pečovat si můžete přečíst na našem blogu. Vyřízení reklamace trvá do 30 dnů od obdržení vámi reklamovaného zboží. Prosím, vezměte na vědomí, že reklamace se nevztahuje na běžné opotřebení šperků, mechanické poškození, jako je přetržení řetízku, nebo šňůrky, prasknutí kamínku či perly, nebo na běžnou oxidaci kovu.
Můj oblíbený šperk se mi poškodil, ale mám k němu vztah a nechci se ho vzdát. Co s tím?
Často máte své šperky jako talismany. Chápeme to a nesmírně nás to těší. Někdy však náramek nebo jiný šperk doslouží, případně se stane nehoda. Šperky z naší dílny, které se vám nějakým způsobem poškodí, vám rády opravíme, pokud to bude v našich silách. Prosím, zavolejte nám, probereme to a domluvíme se.
Jak si můžu objednat personalizovaný šperk?
U šperků, kde je možnost ražby prosím zvolte možnost ražby a do poznámky pro prodejce před dokončením objednávky nezapomeňte uvést, co si přejete na medailonek vyrazit.